1. PREKIŲ PIRKIMAS

Prekes galite pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje suformuodami prekių krepšelį arba atsiųsdami mums elektroninį laišką adresu info@lietuviskaatributika.lt, nurodydami perkamų prekių kodus, aprašymus, kiekius ir savo kontaktus. Jums pageidaujant, užsakymus galime priimti telefonu.

PREKES GALI PIRKTI TIK ASMENYS, KURIEMS YRA NE MAŽIAU, NEI 14 METŲ. JAUNESNI ASMENYS PRIEŠ PIRKDAMI PREKES MŪSŲ ELEKTRONINĖJE PARDUOTUVĖJE, PRIVALO ATSIŲSTI ELEKTRONINIU PAŠTU TĖVŲ SUTIKIMĄ.

Prieš pirkdami prekes, susipažinkite su Prekių pirkimo taisyklėms, kurias rasite žemiau ir kitomis sąlygomis, nurodytomis šiame puslapyje. Prekių pirkimo ir pardavimo sutartis elektronine forma tarp elektroninės parduotuvės valdytojo UAB „Konsultacijų galerija“ ir Jūsų pagal visas šioje svetainėje nurodytas sąlygas yra laikoma sudaryta nuo to momento, kai Jūs suformuojate perkamų prekių krepšelį ir pasirinkę prekių pristatymo bei apmokėjimo būdus, paspaudžiate mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
Prekių užsakymas yra patvirtinamas į Jūsų nurodytą elektroninio pašto dėžutę atsiunčiant užsakymo patvirtinimą. Sąskaitos faktūros siunčiamos tik pirkėjui pageidaujant.

SVARBU !

Perkamų prekių kiekis yra neribotas, bet perkant daugiau nei 2 vienodas prekes (pav. 3 ir daugiau vieno dydžio to paties modelio ir spalvos marškinėlius), automatinių elektroninės bankininkystės ir kreditinių arba debetinių kortelių atsiskaitymų sistemų prekių apmokėjimui nenaudojame.

Siekiant garantuoti nupirktų prekių pristatymą, Pirkėjui užsakant daugiau nei 2 vienodas prekes, - tikriname sandėlio likutį ir jei užsakytą prekių kiekį turime, - siunčiame Pirkėjui išankstinę sąskaitą, kurią jis gali apmokėti bankiniu pavedimu, per PayPal mokėjimų sistemą arba grynais kurjeriui.

Perkant mažiau nei tris vienodas prekes, atsiskaityti galite bet kuriuo pasirinktu ir žemiau nurodytu būdu.


99,9 proc. atvejų reikalingas prekes turime, tačiau jei prekių likutis bus nepakankamas, - Jums pasiūlysime panašias prekės arba nurodysime terminą, per kurį trūkstamos prekės bus pagamintos.


2. PREKIŲ PRISTATYMO KAINA

Prekes Lietuvoje pristato kurjerių tarnyba Negė arba registruotu laišku Lietuvos paštas.
Prekės Lietuvoje yra pristatomos NEMOKAMAI, jei pirkimo suma yra didesnė, nei 35 eurai
Jei pirkimo suma yra mažesnė, Jūs galite pasirinkti šiuos pristatymo būdus :

 

 Siuntai iki 1,5 kg ,,Lietuvos paštas" registruotu laišku pristatymas      2 eur
 Visoms siuntoms kurjerių tarnyba ,,Negė" pristatymas                         2.7 eur

Prekes į užsienio valstybę registruotu laišku arba siunta pristato Lietuvos paštas. Prekių pristatymo kaina į užsienio šalį priklauso nuo pristatymo vietos ir siuntos svorio. Šią kainą paskaičiuoja ir išankstinėje sąskaitoje nurodo mūsų darbuotojai, atlikę pakavimo darbus. Preliminarią savo siuntos pristatymo kainą (be PVM mokesčio) galite sužinoti http://www.post.lt/lt/pagalba/kainu-skaiciuokle


3. PREKIŲ PRISTATYMO TERMINAI

Prekės Lietuvoje po užsakymo apmokėjimo pristatomos per šiuos terminus :

• Kurjerių tarnyba ,,Negė" per  1 – 2 darbo dienas
 ,,Lietuvos paštas" registruotu laišku per 2 – 4 darbo dienas

Prekes į užsienio valstybes po užsakymo apmokėjimo ,,Lietuvos paštas" pristato per šiuos terminus:

 Į ES šalis per 5 – 10 darbo dienų
 Į kitas užsienio šalis per 2 – 3 savaites

JEI PER NURODYTĄ TERMINĄ PREKIŲ NEGAVOTE, NEDELSIANT SUSISIEKITE SU MUMIS !


4. PREKIŲ APMOKĖJIMAS

Prekių apmokėjimas gali būti vykdomas šiais būdais: 

 Grynais pinigais kurjeriui atsiimant prekę. Taikomas papildomas vienkartinis 1,82 eur mokestis. Atsiimant prekę, rekomenduojame turėti tikslią atsiskaitymui reikalingą sumą;

 Bankiniu pavedimu į mūsų įmonės sąskaitą. Po užsakymo pateikimo per 24 valandas į Jūsų nurodytą pašto dėžutę bus atsiųsta išankstinė sąskaita su nurodyta mokėjimo suma ir mūsų įmonės rekvizitais;

 Naudojant PayPal mokėjimo sistemą. Po užsakymo pateikimo per 24 valandas į Jūsų nurodytą pašto dėžutę bus atsiųstas pranešimas su nuoroda mokėjimo atlikimui. Jūs turite būti PayPal klientas ir turėti sąskaitą šioje mokėjimo sistemoje. Daugiau apie PayPal mokėjimo sistemą sužinokite www.paypal.com

 Naudojant elektroninės bankininkystės sistemą. Tai patogi atsiskaitymo sistema, į kurią būsite nukreipti automatiškai po tokio mokėjimo būdo pasirinkimo, naudojanti asmeninius slaptažodžius, kodų generetorius, mobilius parašus ir kitas apsaugos priemones.

 Atsiskaitymas kreditine arba debetine kortele. Vykdant apmokėjimą, Jums reikės suvesti atitinkamus kortelės duomenis ir lėšos automatiškai bus nuskaitytos iš Jūsų sąskaitos. Mes gausime informaciją apie atliktą atsiskaitymą, po kurio užsakymas nedelsiant bus pradėtas vykdyti.

 Mūsų internetinės parduotuvės dovanų kuponu, jei tokį įsigijote arba jis Jums buvo padovanotas.


5. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jūs turite teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės, pranešęs apie tai mūsų įmonei per 14 dienų nuo prekės pristatymo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turite padengti Jūs. Prekę reikia atsiųsti adresu UAB “Konsultacijų galerija”, T.Ivanausko 16 Ringaudai, Kauno raj., pašto indeksas 53334.

Pranešimas gali būti parašytas paprastu elektroniniu laišku ir atsiųstas į mūsų pašto dėžutę info@lietuviskaatsibutika.lt. Gavę grąžintą prekę ir įvertinę jos kokybę, per 14 dienų nuo pranešimo apie prekės grąžinimą gavimo, grąžinsime Jums pinigus už prekę ir prekės pristatymo Jums išlaidas. 

Prekė turi būti grąžinama originalioje nesugadintoje pakuotėje, nepažeista, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, su etiketėmis ir instrukcijomis, jei tokios buvo. Grąžinant būtina pridėti mokėjimo įrodymą (bankinio pavedimo kopiją ar kitą atitinkamą dokumentą).

Jei prekė neatitinka šių reikalavimų, mes turime teisę prekės nepriimti ir negražinti sumokėtų lėšų.

Prekės atgal nepriimamos, jei jos buvo pagamintos specialiai Jums pagal individualų užsakymą.

Jei prekė yra kokybiška bet Jums netinka, - nenaudokite jos. Susisiekite su mumis ir grąžinkite prekę su nesugadinta pakuote aukščiau nurodytu adresu. Kai apmokėsite siuntimo Jums išlaidas, prekę pakeisime ir nedelsiant išsiųsime Jums kitą. Rekomenduojame prieš perkant prekę susisiekti su mumis ir pasikonsultuoti dėl prekės tinkamumo, taip pat pasitikrinti prekę pagal pateiktus dydžių išmatavimus.
Grąžindami prekę paštu ar kurjeriu, supakuokite ją papildomai, kad nepažeistumėte originalios pakuotės.


6. GARANTIJOS

Visoms mūsų elektroninėje parduotuvėje nupirktoms prekėms taikoma 3 mėnesių garantija nuo prekės apmokėjimo dienos. Jei per šį laikotarpį paaiškėjo, kad prekė yra nekokybiška, informuokite mus elektroniniu laišku, kurį siųskite adresu info@lietuviskaatributika.lt bei grąžinkite prekę. Mes įvertinsime prekės būklę ir grąžinsime Jums pinigus, sumokėtus už prekę bei siuntimo išlaidas arba savo sąskaita atsiųsime kitą tokią pačią prekę. Garantijos negalioja, jei:
 Prekė buvo mechaniškai pažeista arba sugadinta naudojimo metu;
 Prekė buvo naudojama nerūpestingai, nesaugant jos ir nesilaikant prekės etiketėje ar instrukcijoje nurodytų reikalavimų;
 Prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį;
 Prekė natūraliai nusidėvėjo dėl padidinto naudojimo intensyvumo.
Jei prekės blogą kokybę galima įrodyti nuotraukomis – prekės siųsti nereikia. Atsiųskite mums prekės nuotraukas bei defektų aprašymą ir mes nedelsiant įvykdysime savo garantinius įsipareigojimus.


7. PREKIŲ PIRKIMO TAISYKLĖS

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

Šios Prekių pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes elektroninėje parduotuvėje, esančioje adresu www.lietuviskaatributika.lt (toliau – Pirkėjas) ir UAB „Konsultacijų galerija“, įmonės kodas 302441110, registracijos adresas Geležinio vilko g. 18, LT – 49276 Kaunas (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui perkant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu. Šių Taisyklių neatsiejama dalis yra visos kitos prekių pirkimo sąlygos, nurodytos šios elektroninės parduotuvės skyriuje Pagalba, įskaitant prekių pirkimo, pristatymo, apmokėjimo, prekių keitimo ir grąžinimo bei garantijų skyrius.

2. PIRKIMO IR PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMO MOMENTAS

2.1. Prekių pirkimo ir pardavimo sutartis (Toliau – Sutartis) elektronine forma tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas, elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs savo vardą, pavardę (lotyniškomis raidėmis) ir pristatymo adresą, pašto kodą, telefoną ir elektroninio pašto adresą bei susipažinęs su šiomis Taisyklėmis bei sąlygomis, nurodytomis Pardavėjo internetinės svetainės skyriuje Pagalba, suformavęs prekių krepšelį, pasirinkęs prekių pristatymo ir apmokėjimo būdus,  paspaudžia mygtuką “Patvirtinti užsakymą” ir galioja iki visiško pareigų pagal šią Sutartį įvykdymo. Jei Pirkėjo netenkina Taisyklės ir kitos prekių įsigijimo sąlygos, nurodytos šioje svetainėje, Pirkėjas prekių užsakymo atlikti neprivalo.
2.2 Kiekviena Sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Pardavėjo duomenų bazėje.
2.3 Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu pirkėjui pageidaujant bus siunčiama užsakymo elektroninė PVM sąskaita faktūra su prekių pirkimo duomenimis bei užsakymo patvirtinimas.

3. PIRKĖJO TEISĖS

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis, kitomis prekių pirkimo sąlygomis, nurodytomis šioje svetainėje bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos Prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju (išskyrus šiame skyriuje žemiau nurodytas išimtis), apie tai pranešęs Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos (grąžinimo sąlygos, kurios yra sudedamoji šių Taisyklių dalis yra nurodytos šios svetainės skyriuje Pagalba ).
3.3. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos Prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju dėl prekių, kurios yra pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą ir yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
3.4. Pirkėjas turi Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

4. PIRKĖJO PAREIGOS

4.1. Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas sumokėti prekių ir jų pristatymo kainą ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas atsiskaito naudodamasis bet kuriuo pasirinktu atsiskaitymo būdu, nurodytu šios internetinės svetainės skyriuje Pagalba .
4.2. Jei Pirkėjas, sąskaitą faktūrą neatsiskaito su Pardavėju per 5 darbo dienas, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė pirkti prekes, ši Prekių pirkimo ir pardavimo sutartis yra nutraukta, o pateiktas prekių pirkimo užsakymas yra anuliuojamas.
4.3. Pirkėjas įsigydamas prekes internetinėje parduotuvėje www.lietuviskaatributika.lt privalo laikytis Taisyklėse bei atitinkamuose Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

5. PARDAVĖJO TEISĖS

5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
5.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, jas paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
5.3. Pardavėjas turi kitas Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

6. PARDAVĖJO PAREIGOS IR GARANTIJOS

6.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja laikytis šiose Taisyklėse nustatytų reikalavimų.
6.3. Pardavėjas garantuoja prekių kokybę.

7. PREKIŲ PRISTATYMAS

7.1. Prekes Pirkėjo sąskaita pristato kurjerių tarnyba ,,Negė" arba įmonė ,,Lietuvos paštas" pagal šios internetinės svetainės skyriuje Pagalba nurodytas sąlygas ir įkainius.
7.2. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
7.3. Prekių pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su prekes pristatančios įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
7.4. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju prekes prekes pristačiusios įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo standartizuotą siuntų patikrinimo arba laisvos formos aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
7.5. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius prekes pristačiusios įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka Prekių pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
7.6. Pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
7.7. Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.
7.8. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

8. ATSAKOMYBĖ

8.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
8.2. Už Prekių pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
8.3. Atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodymo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
8.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
8.5. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje pateiktos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatumų.

9. ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS PIRKĖJŲ ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO POLITIKA IR TAISYKLĖS

Pardavėjas UAB ,,Konsultacijų galerija“ yra elektroninės parduotuvės lietuviskaatributika.lt valdytojas. Šiame skyriuje yra apžvelgiama, kaip tvarkomi Pirkėjo asmens duomenys, kuriuos Pardavėjas gauna Pirkėjui perkant prekes UAB ,,Konsultacijų galerija“ valdomoje elektroninėje parduotuvėje bei nurodomos Pirkėjo teisės pagal asmens duomenų apsaugą reglamentuojančius teisės aktus.


9.1 Elektroninės parduotuvės ,,lietuviskaatributika.lt " Pirkėjų asmens duomenų valdytojas yra UAB ,,Konsultacijų galerija“, įmonės kodas 302441110. Su duomenų apsaugos
pareigūnu galite susisiekti elektroniniu paštu info@lietuviskaatributika.lt
9.2 Prekių įsigijimo proceso metu aktyvuodamas varnelę, esančią Prekių pristatymo ir  atsiskaitymo duomenų suvedimo puslapyje,  Pirkėjas patvirtina, kad yra supažinęs su Prekių pirkimo ir asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis ir davė sutikimą Pardavėjui tvarkyti šiose Taisyklėse ir registracijos formoje nurodytus savo asmens duomenis internetinės prekybos tikslu, perduoti Pirkėjo būtinus duomenis trečiosioms šalims  (kurjeriams, bankams ir kt.), siekiant užtikrinti savo įsipareigojimų Pirkėjui vykdymą. 
9.3 Pardavėjas tvarko Pirkėjo asmens duomenis, kuriuos gauna Pirkėjams pateikiant prekių įsigijimo užsakymus UAB ,,Konsultacijų galerija“ valdomoje elektroninėje parduotuvėje, taip pat  pateikiant užsakymus kitais būdais (elektroniniu paštu, telefonu), gaunant informaciją iš viešai prieinamų šaltinių (žiniasklaidos, viešų internetinių duomenų bazių ir pan.) arba trečiųjų šalių, jei tai yra būtina kokybiškam Pardavėjo suteikiamų paslaugų suteikimui. Šie duomenys gali būti vardas, pavardė, įmonės pavadinimas, įmonės kodas,  adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, kompiuterio ar kito įrenginio IP adresas, elektroniniai laiškai, laiškai, gauti paštu ar per kurjerį ir kiti Jūsų duomenys, gauti  klientų aptarnavimo metu.
9.4 Asmens duomenys yra tvarkomi vadovaudamiesi 2018 m. gegužės 25 d. Lietuvos Respublikoje įsigaliojusiu Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (toliau - BDAR) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu. Tvarkyti Pirkėjo asmens duomenis būtina siekiant kokybiškai aptarnauti klientą, perkantį prekes elektroninėje parduotuvėje lietuviskaatributika.lt, užtikrinti atsiskaitymą už prekes, jų apmokėjimą, pristatymą nurodytu adresu, garantijų suteikimą ir realizaciją.
Pirkėjo duomenys nėra naudojami naujienlaiškių, SMS siuntimui, kitų, tiesioginei rinkodarai skirtų priemonių naudojimui.
9.5 UAB ,,Konsultacijų galerija“  prieiga prie Pirkėjo asmens duomenų suteikiama tik tiems darbuotojams, kuriems jų reikia savo darbinėms funkcijoms vykdyti, siekiant įgyvendinti UAB ,,Konsultacijų galerija“ pareigas, atsirandančias parduodant prekes Pirkėjams. Pirkėjo asmens duomenis taip pat gali tvarkyti Pardavėjo pagalbiniai paslaugų teikėjai (kurjeriai, AB ,,Lietuvos paštas“), besilaikantys konfidencialumo ir duomenų apsaugos reikalavimų. Pardavėjas neteikia asmens duomenų asmenims, kurie nesusiję su mūsų įmonės tiesiogine veikla – prekyba prekėmis su lietuviška atributika.
Kitais atvejais informaciją apie Pirkėją trečiosioms šalims yra teikiama tik tais atvejais, kai to reikalauja teisės aktų nuostatos. Tokiomis sąlygomis Jūsų asmens duomenų gavėjais gali būti valstybinės įstaigos ir institucijos (pvz., Lietuvos bankas, Valstybinė mokesčių inspekcija ir kt.), vykdančios teisės aktų numatytas funkcijas.
9.6 Pirkėjo asmens duomenys yra tvarkomi ir saugomi 8 metus nuo jų gavimo momento. Suėjus nurodytam terminui, Pirkėjo duomenys yra ištrinami, todėl jei buvote susikūręs asmeninę paskyrą elektroninėje parduotuvėje lietuviskaatributika.lt, ji automatiškai yra panaikinama.
9.7 Pirkėjas (duomenų subjektas) turi teisę susipažinti su tvarkomais jo asmens duomenimis pagal BDAR 15 straipsnį, turi teisę reikalauti ištaisyti duomenis pagal BDAR 16 straipsnį, teisę reikalauti ištrinti duomenis pagal BDAR 17 straipsnį, teisę apriboti duomenų tvarkymą pagal BDAR 18 straipsnį, teisę nesutikti pagal BDAR 21 straipsnį kad su Jumis susiję asmens duomenys būtų tvarkomi ir teisę į duomenų perkeliamumą pagal BDAR 20 straipsnį. Be to, jis turi teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (BDAR 77 straipsnis). Visus reikalavimus reikia pateikti įmonės pareigūnui, atsakingam už duomenų apsaugą, elektroniniu paštu info@lietuviskaatributika.lt. Visa, prašymus atitinkanti informacija, bus pateikta Pirkejui elektronine forma, kompiuterinės įrangos skaitomu formatu per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos. 
9.8 Sutartiniuose santykiuose tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kurie atsiranda perkant prekes iš Pardavėjo, Pirkėjas privalo pateikti tuos asmens duomenis, kurie reikalingi sutartiniams santykiams pradėti ir vykdyti bei su jais susijusioms sutartinėms prievolėms įgyvendinti arba kuriuos rinkti Pardavėjas yra įpareigotas pagal LR teisės aktus. Negavę šių duomenų, Pardavėjas negalės vykdyti savo įsipareigojimų ir parduoti Pirkėjui užsakytų prekių.
9. Sutartiniams santykiams pagrįsti ir vykdyti, Pardavėjas netaiko automatizuoto sprendimų priėmimo (profiliavimo) pagal BDAR 22 straipsnį.


10. INFORMACIJOS SIUNTIMAS

10.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
10.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytu adresu.

11. SLAPUKŲ (ANGL. COOKIES) NAUDOJIMAS

11.1 Šioje Sutartyje Pardavėjas informuoja Pirkėją, kad siekiant pasiūlyti Pirkėjui kokybiškas paslaugas, jo naudojamame įrenginyje (kompiuteryje) gali įrašyti informaciją (slapukus, angl. ,,cookies"). Įrašytą informacija bus naudojama kaip priemonė, siekiant Pirkėją atpažinti kaip ankstesnį internetinės parduotuvės vartotoją su tikslu rinkti svetainės lankomumo statistiką ir kitą statistinę informaciją, leidžiančią gerinti elektroninės parduotuvės teikiamas paslaugas.
11.2 Pirkėjas bet kada gali peržiūrėti įrašomą informaciją, ištrinti dalį ar visus įrašytus slapukus.
11.3 Pasirašydamas šią Sutartį, Pirkėjas sutinka, kad Pardavėjas turi teisę naudoti slapukus (angl. ,,cookies") jo kompiuteryje ir neprieštarauja, kad tai būtų daroma elektroninės parduotuvės veiklos gerinimo tikslais.
11.4 Pirkėjas turi teisę bet kada atšaukti šį sutikimą atsiųsdamas elektroninį laišką į elektroninės parduotuvės www.lietuviskaatributika.lt elektroninio pašto dėžutę info@ietuviskaatributika.lt, taip pat ištrinti slapukus, pakeisdamas savo įrenginio naršyklės nustatymus.

12. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

12.1. Šios Taisyklės neriboja Pirkėjo teisių, nustatytų Lietuvos Respublikos teisės aktuose, įskaitant teisių įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą.
12.2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės ar suteiktos paslaugos Pirkėjas gali pateikti pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.